Oy pusulasından Aziz Yıldırım’a mesaj
17.04.2017
282 Kişi Okumuş
0 Yorum
Anayasa değişikliği için oy verme işlemi saat 08.00 itibariyle tüm illerde başlarken bazı kulüp taraftarları oy pusulalarından takımlarına mesaj gönderdi. Bir Fenerbahçe taraftarı oy kullanması için verilen pusulaya “Aziz İstifa” yazdı.
Seçmenler oy kullanmak için sandıklara giderken sosyal medyada ilginç görüntüler paylaşılmaya başlandı.
Bazı kulüp taraftarları, oy kullanmaları için verilen oy pusulalarından tuttukları takımlara mesaj gönderdi. Fenerbahçeli bir taraftar oyunun geçersiz sayılcağını bile bile pusulaya ‘Aziz istifa’ yazarak başkanlarının görevini bırakmasını istedi.
İşte sosyal medyada paylaşılan o fotoğraf;
YORUMLAR
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.
BENZER İÇERİKLER
FACEBOOKTA BİZ