Nadide Sultan’a dolandırıldı
26.05.2017
412 Kişi Okumuş
0 Yorum
Şarkıcı Nadide Sultan, annesine aldığı evin tapusunu beş yıl geçmesine rağmen alamadığını ve dolandırıldığını söyledi.
Önceki gün Nişantaşı’nda objektiflere takılan şarkıcı, konuyla ilgili “150 bin TL paramızı verdik tapumuzu alamadık. Kendilerine ulaşamıyoruz. Artık top avukatımda” dedi.
YORUMLAR
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.
BENZER İÇERİKLER
FACEBOOKTA BİZ