Başbakan Yıldırım oyunu İzmir’de kullanacak
20.04.2017
305 Kişi Okumuş
0 Yorum
BUCA’DA SANDIĞA GİDECEK
Referandumun son haftasındaki 3 günü İzmir’de geçiren, ilçelerde miting yapıp esnaf ziyareti gerçekleştiren Başbakan Binali Yıldırım, oyunu İzmir’in Buca ilçesinde vermesi bekleniyor.
OYUNU KULLANDIKTAN SONRA ANKARA’YA DÖNECEK
Başbakan Yıldırım, oy kullanmak için pazar sabahı İzmir’e gelecek, oyunu kullandıktan sonra Ankara’ya dönecek.
YORUMLAR
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.